x(

Den som sa att det var mindre läxor i 3:an hade fel. Dom har bara bytt ut inlämningarna mot prov. Inte en förändring till de bättre vill jag lova.
Har två prov nästa vecka och ingen tid att plugga på i helgen. Är ganska efter i båda ämnena också så de känns inte okej.

Tack och lov består inte livet av bara skola. Ikväll blire Salem och imorgon ska vi förhoppningsvis in till Tibro och köpa möbler :D:D Tibro sägs vara möbelhuvudstaden i Sverige så jag har stora förväntningar :)
Annars vet jag inte riktigt vad som händer förutom att jag kommer ha ångest över plugget och försöka plugga. Förhoppningsvis blir det någonting annat oxå..

Min födelsedag närmar sig med stormsteg. Känns som jag nyss fyllde 17.
Nyligen skulle jag pressentera mej och personen frågade i vilken klass jag gick. "tvåan" sa jag utan att tänka efter. Mirjam bara kollade på mej "nej de gör du inte!?" "öhh.. jo?" "nae.." "OJ! juste, sorry! trean såklart. hehe..."
Seniiiiil...?
Iaf kommer pappa ner den helgen så de känns jätte kul. :D Har inte bestämt vad jag vill göra men ska som sagt fira den ihop me ungdomarna på salem på fredagkväll iaf :)
De andra blir nog att fira hemma med en trevlig middag och sedan en massa fika.

Gvd Nina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0