Norrlänningar...

Hey
Blir lite glest med inläggen, men 7 sep hoppas jag att de förändras :)
Här händer lite av varje hela tiden.
I förrgår kom mamma hem med hönor i bakluckan xP De e lite mysigt. Jag har en egen höna nu som heter Polly. Hihi Mamma blev less på att köpa ägg hela tiden vi har nämligen inte bara en bagare i huset plus att de är populärt att käka de till frukost. Så nu tar vi in våra egna :) lite mysigt faktiskt. En av många fördelar med att bo lite på landet :D

Börjar försöka vänja mej vid bussarna och hade precis skrytit för danne att jag allt visste vilka bussar jag skulle ta. hahah oj va roligt, direkt efter jag skickat smset kliver jag på fel buss xP
Nästa dag pratade jag i telefon.. borde jag inte ha gjort! De gick bra att ta sig till töreboda.. men sen. Satte mej i busskuren och väntade på bussen. En buss kör in och lämnar passagerare står en stund och börjar sen köra. DÅ kommer jag på att oj, borde kanske kolla var den skulle. 531 Halna. självklart. Jag kutar som en galen norrläning och hinner på bussen. När jag sen ska kliva av.. jag ser gården närma sej och.. passera. jag hoppar upp och flyger fram. Busschaufören bara tittar på mej. haha den blicken den blicken... tack och lov hade de flesta stigit av. Ska försöka att inte skämma ut norrland mycket mer än så :P

Nu ska jag gå och ha lektion byeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0