I need you

Hittade den här låten igår.. den var så rätt. Den är otroligt vacker. Lyssna!

Tjenare :)

Här sitter jag just nu och skriver till er :) Det kommer ju se lite annorlunda ut snart om jag har nått att säga till om ;)

Kommer mer bilder eftersom, men jag hoppas ju så klart att ni kommer hit och ser själva :D

Idag var vi på kyrkan och sen så bjöd vi hem några, så de vart fullt hus som vanligt numera ;) Härligt härlig :D

Älskar verkligen den här platsen! Inte skolan, men allt annat e verkligen så härligt.

Kommer inte ens behöva fira min födelsedag själv (var nästan lite rädd att de skulle bli så :S) Ska fira den tillsammans med en kompis som oxå fyller 18 två dagar efteråt. så vi ska koka ihop nått kul :D

Nu borde jag plugga.. vilket jag inte gjorde igår :P

 

 


Kommentarer
Postat av: Mia

Haha åh jisses, den där hårtorken har varit med om äventyr i sina dar! Ja det kan du gärna få göra :) Hör av dig bara. Va fint ni bor!! :)

2010-09-20 @ 22:33:53
URL: http://miabeccau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0