En sån dag

Idag är nog en sån dag då jag längtar hem lite.
Fast inget skulle bli bättre av att jag kom hem egentligen.
Bara tänker att de skulle va så, men vet att de inte alls är så.
Det är som det är och jag är som jag är, ibland tror man att man kan ändra på det bara genom att tänka.
tss.. om de vore så enkelt.
Eller hur?
Men de är de inte.
-
Jag är otroligt sugen på att skaffa häst, iaf för tillfället. Problemet är att de brukar gå över. Därför vågar jag inte riktigt satsa, ganska mycket jobb och pengar om man inte gillar det när man väl har de. Men om man kunde börja rida nånstans skulle de vara perfekt. Ganska många här omkring som har häst. Så får se om man kan gulla in sig där lite ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0