Back in the Cyberspace

Slut på mjukstarten i skolan, läxorna har börjat hopa sig.. I helgen blire plugga plugga plugga.
Tack och lov så har vi äntligen fått internet :D:D:D:D Såå glad för de, så nu känns de som att man kan göra läxorna hemma iaf så slipper man känna att man måste göra dom på skolan för jag e inge vidare bra på de.
Ikväll blire kyrkan :D Ska va me och sjunga så de känns as skoj. Det var ju faktiskt en av sakerna jag trodde jag skulle få sakna mest, att få sjunga. Men verkar som att jag får göra de ändå lite iaf :D
Nu ska jag surfa runt lite och njuta av att ha internet hemma sen måste jag skynda mej att göra mej iordning för kvällen.
Hare gött vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0