Another day

Har ett av mina många hål just nu så tänkte skriva ett litet inlägg.
Som ni säkert förstår så har vi inte internet hemma hos oss än.. suck men de ska komma.. nån gång

Händer inte så mycket, lr jo händer saker hela tiden men jag vet inte vad som e intressant för er att veta.

Alex och benjamin njuter som bara den här. Hela skolan vet vem dom är och alla tjejer bönar och ber om nummer. ojoj risk för att dom blir riktigt kaxiga, får nog försöka ta ner dom lite på jorden. :P men de e kul att dom trivs. :)

Skolan är.. skola. Inte så mycket att säga om den. Förutom att den börjar 8!! x( visst slutar vi lite tidigare men de hjälper inte mej när bussarna inte går så bra. Men är ju van vid sånt så jag överlever nog.

Ikväll kommer pappa ner :D:D saknar honom så mycket! Läängtar tills han kan flytta ner for good.

Mitt rum börjar ta lite form nu iaf. Men måste fixa väggarna innan jag får nån typ av peace.. Vem i hela friden blandar blått och gult på en vägg???! hemskt.. men de ska väl ordna sig snart de me.

Nedräkningen till 18 år har börjat nu oxå :D:D Tagga tagga! lite tråkigt dock att fira den utan alla vänner i norr :(
men sånt e livet.

Haha litet och litet inlägg hrm.. blev lite längre än så men jaja de va lite gott och blandat ur livet just nu.

hej så länge

Kommentarer
Postat av: LYDIA

sv: Ja, ska bli jätteskoj!

Men jag har för mig att alla programmen på skolan får se föreställningen på skoltid. ?? Tror det, så då kommer du få se! Vecka 48 har vi föreställningar :]

2010-09-10 @ 11:34:30
URL: http://lydiajosefine.blogg.se/
Postat av: sara

heeeeej!!

jag vet det är suger utan internet hemma!

duu jag är glad för att ni trivs bra där nere!

hoppas allt blir bra med er! annras kom hitt till norr och fira tillsammans som varje år ;)

sakanr dig!

2010-09-10 @ 14:24:32
URL: http://thepinklady.blogg.se/
Postat av: G

ni är dom mina mesta saknade människor på så kort tid. det suger. älskar er.

2010-09-11 @ 15:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0