Idol

Börjar tagga inför idol :D

Har dock inte någon riktig favorit än, stör mej oxå lite på att dom kör så sönderlyssnade låtar som gått på radion 100000 gånger. Men här e några jag gillar in no particular order.

Olle e ju ganska sjävklar att man gillar. Härlig röst och ser bra ut.

Daniel ser man inte allt för mycket av, han har lätt för att försvinna i bakgrunden och man glömmer honom men han har sjukaste kontrollen på rösten, dock inte sista gången.

Jay är ju sjukt bra oxå och om jag skulle gissa vem de skulle betyda mest för att få vinna så är det nog han och jag tror att han verkligen skulle ta vara på möjligheterna som skapas om han vinner.

Av tjejerna har jag faktiskt ingen favorit alls. Lite tråkigt men så äre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0