Helgen

 

Börjar öppna presenter :D

Denna bild är på koftan som jag fick av Mirjam och mormor :) och så rosor som jag fick av benjamin :)


Parfym och tuggumi från danne :)

Bok och superfint brev. Handskrivna brev är väldigt underskattat!

Morgonrock av alex :) och pennor och block från småsyskonen ;)

och så från mamma och pappa. En resa till Göteborg den 3 dec, övernattning på hotell i 2 dagar, rabatter på affärer, julmarknad på Liseberg. Och fredag kväll: IDOL! Haha så coolt! Detta ska upplevas med Mirjam :D

Sen fick jag även en rosa plastbil (;P), pilar, pengar, mera tuggummi och Toblerone. Detta från ungdomarna i kyrkan men dom har jag inte bilder på eftersom dom senare. :D  Här kommer iaf lite bilder på dom underbara människor som gett mej dom ;D

Tack för en underbar helg alla som medverkat ;P

 

 


Kommentarer
Postat av: Ida

Grattis! Grattis! Grattis! Ønskar jag kunde varit dær! Men du ær i mina tankar iaf (trots att jag gjømde din fødelsedag, pinsamt!) Grattis igen och ta hand om dig! Vi måste se till att træffas, trots att vi bor typ 200 mil från varandra!

Bibelcitat:" Om än bergen viker bort och höjderna vacklar,så ska min nåd inte vika från dig och mitt fridsförbund inte vackla, säger HERREN, din förbarmare" Jesaja 54:10

2010-10-04 @ 22:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0