Finns dom på riktigt?

Oj va ja bloggar mycket helt plötsligt :P Jag som just tänkt sluta, haha
Har haft terminens första snökrig :D Var gaanska blöt efteråt, men de var lätt värt.
Vet inte hur många vi var, men de va en hel del som var me :)
Imorgon blire fest för Mathilda som fyllt 18 :D ska dit och hjälpa till att fixa inför festen.
Ska bli ett riktigt Afrikaparty. Alla kommer att ha afrikanska kläder, de ska va afrikansk mat, vi kommer att äta med händerna och de kommer va afrikansk musik och dans. Ganska häftigt måste jag säga :D
Därför kommer här lite Afrika/västvärldsmusik, lr va man ska säga xP
Inte typisk Nina musik men duger bra ibland :)
Shakira featuring Freshlyground – Waka Waka
Akon – Oh Africa
Chris Brown – Lucky Me

Idag fick jag träffa en norrlänning och de var riktigt härlig. Har saknat att ha norrlänningar om kring mej faktiskt.


Kommentarer
Postat av: Ida

Ganska nöjd över den "hängmattan" va? :) Tänkte på det redan när jag såg din nya profilbild ir vad man kallar den.

2010-10-26 @ 20:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0