Done and done

Hej, har varit lite tyst här eftersom jag har försökt att plugga inför spanskaprovet som jag just avklarat.
Jag hoppas att de gick bra. Kändes iaf som att allt pluggande payed of. Men vi får väl se. Brukar alltid gå skit för mej när det känns som att de gått bra. Men jag får hoppas på att Gud var me mej där (A)
Men de känns bra att börja få bort lite. Nu har jag gjort natur och spanska provet. Nu äre engelska på måndag som ligger som ett mörkt moln och hotar. men sen äre en hel vecka till nästa prov :O Hemskt.
Tacka vet jag tvåan och inlämningar, de va annat de. :P

Men idag fick vi veta att STUDENTEN sker den 10/6 - 2011 :D:D:D:D Känns så overkligt att det äääntligen e min tur, men så äre and I loove it! :D Snart skare provas mösser oxå förhoppningsvis.. =D

Ikväll ska ja till Salem :) de blir roligt för jag har inte varit där på ett tag p.g.a. alla läxor, så de känns härligt :)

Voy a ir el auto bus
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0