18...

Va hände?
Känns.. lr nä, känns inte så mycket.
Men jag har faktiskt inte längtat jätte mycket efter att bli 18. Har njutit av att kunna säga, "nämen jag är inte 18 år" .. därför har jag inte tagit körkort, därför behöver jag inte rösta, därför behöver jag inte stanna när försäljare vill sälja abonemang, därför få pappa ta hand om mina räkningar. Därför behöver inte jag ta ansvar.. plöstligt äre inte så.
men de var ju den negativa sidan.
Annars äre ju helt underbart, har fått grattis från alla håll och kanter, skrivit tack så jag får kramp i fingrarna (tänkte inte på att kopiera tack, smart jag vet..), och jag har fått roliga presenter väntade och helt oväntade. Underbart :D
Dagen vart lite förstörd av prov och skolskit men annars hare varit bra. Och så kom ju pappa hem som pricken på I:et :D
Nu ska jag försöka sova, imorgon ska jag skriva vad jag fått :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0