Windows 7 - me do not like

Jag är inte nöjd...
Jag kan varken ladda hem MSN eller plugginprogram så att jag kan kolla på youtube.
De suger >(
gjorde nationella idag oxå, bara Gud vet hur det gick. Hoppas att det gick bra iaf.. Lär ju märka.
Ikväll ska jag på tipsrunda och sen blir de grilla korv. Mysigt :) Ska byta kamera med Gile eftersom hon ska till Litauen och ville ha med sig min kamera och jag gillar bilderna som hennes kamera tar eftersom dom har en lite egen stil så de blir kul :) får se om jag kan fota lite ikväll :) Hoppas jag inte lyckas ha sönder den bara :S
En sak, på tal om Windows 7, som faktiskt är kul är ju att den har riktigt snygg design, så de e jag inte lessen för :D Just nu ser mitt skrivbord ut såhär:

Diggar fästisarna hur smart som helst ju :) så lite positivt äre ju :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0