Sommarlovet har aldrig varit mer efterlängtat!

Go morron :)
Snacka om coolt igår. Jag satt på morgonen och klagade för mamma om att jag inte alls hade lust att jobba på värdshuset och att jag verkligen ville jobba nån annan stans, helst på Johannesgården (ett demensboende där mamma jobbat ibland). Så jag bad en enkel bön "Gud jag vill ha ett annat jobb!" Jag skrev för jätte länge sedan ett mail till chefen för äldreboendet men fick inget svar och enligt mamma så hade inte ens de som brukade jobba fått jobb i sommar så jag var ganska körd. Så kommer mamma in på kvällen och säger "Nina har du lust att jobba som springvikarie på johannesgården? Dom ringde nyss och undrade om du hade möjlighet?" Jag ba dog, haha snacka om snabbt bönesvar! Tack Gud :D
Resten av dagen var dock mindre rolig så jag ska inte dra den :P
Nu måste jag tydligen lämna in min dator, för vi ska få Windows 7 jag viiiill inte!!!!!
blääää allt kommer typ att försvinna för jag hann inte säkerhetskopiera allt jag hade igår eftersom minnet blev fullt :P jaja de får väl gå helt enkelt. :(
Byee

Kommentarer
Postat av: sara

sluta nina windos 7 jätte bättre och riktigt nice, du kommer gilla den! ;)

hoppas du kommer få nice jobb swettis!

2010-05-06 @ 10:48:36
URL: http://thepinklady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0