När jag blir stor ska jag ha en stoor altan..

Idag har de varit helt fantastiskt väder igen.

Var på universitetet för första gången idag :P Det var ju typ jäätte fint, och stort ju! haha vet inte vad jag förväntade mej men :P Vi for dit för att vi skulle få testa att hur de var att prata i radio o.s.v. Riktigt kul var de faktiskt. Vi var inte så många så de va skönt, avslappnad stämning. Va faktiskt roligare än jag trodde.

Ikväll har jag varit på kyrkan och sen när jag kom hem vart det kvällsmat och dagboks skrivande på altanen i solnedgången. Helt underbart.


Kommentarer
Postat av: elenah

sv: replikerna var såååå mysiga!



åhh va coolt, om jag är där tills då så måste jag ju komma och kolla :)

2010-05-20 @ 22:48:59
URL: http://cadere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0