It's officially summer!!

Tja idag när jag vaknade och kom ner till köket var det helt blå himmel och 18 grader varmt ute!
Så jag tog min frukost på en bricka och ut i solen.. mmm härligaste jag gjort på länge! Sen tog jag ut en bok och satte mej och läste med lite hemmagjord saft. Minst lika härligt de me.
Gile kom förbi också och sa att de var en liten marknad nere på byn så vi for ner dit och kollade lite.
Jag köpte saltvattenspray som ska göra att man får lite havsvatten look i håret. :P får se hur de går.

Här kommer en liten video på min lite extrema broder. Vart helt chockad och livrädd när han gjorde första gången så jag bad honom göra de en gång till :P

och ja, det är jag som gör det väldigt konstiga ljudet i slutet sluta skratta!

Kommentarer
Postat av: elenah

haha jag har precis kommit hem till kylan..i Motala hade vi 29 till 37 grader varje dag ^^

2010-05-08 @ 18:16:29
URL: http://cadere.blogg.se/
Postat av: elenah

haha ja det va lite kul ^^ men som sagt så såg han inte så taggad ut, han sov rätt skönt i mitt knä :) haha



jag vet! det va så härligt där nere, och sen kommer man hem och allting är brunt :O

2010-05-09 @ 12:28:00
URL: http://cadere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0