Älskar min dag..

...not!
Börjar med att kliva upp en halvtimma för tidigt, bravo.
Orkade inte gå och lägga mej igen så jag tog de lite lugnare, lite för lugnt så de slutade med att jag sprang till bussen iaf. Men jag hann med precis, tyvärr.
För när jag kommer till skolan är det en timma tills lektionen börjar, så har det alltid varit så de var ju inte så farligt, men sen när jag suttit och väntat på att folk ska komma ett tag efter att lektionen faktiskt ska börja inser jag att det nog inte är någon lektion, och finns de nån information om de nånstans? nej självklart inte.
Tillslut stöter jag på en klasskompis som haft lektion på morgonen, nej ingen lektion innan lunch. Happ så nästa lektion börjar halv 12, trodde jag ja, inställd den med! YES,
Så min lektion börjar kl 13.00. Jag var här kl 10 i 10. love it.
Dummast var att jag stressade och funderade allvarligt på att ta senare bussen, men självklart gjorde jag ju inte de. Kuul
nu ska jag äta lunch
Hej då! >(

Kommentarer
Postat av: Ida

Det lät ju lite onödigt, men från den ljusa sidan: du fick ändå någon typ av sovmorgon och du fick inte några fler läxor och... vädret är fint ;)

2010-06-01 @ 20:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0