Nu är de allvar

Tjenare tjenare :)
Jag skaa bli bättre på att uppdatera här, har bara inte kommit igång sen jag slutade.
Iaf idag har dagen bestått av att leta hus, leta hus, leta hus och igår var det samma sak.
Nu har vi kaanske hittat nått intressant, vi har iaf mailat och frågat lite om huset. Fortfarande helt osäkert, mycket som kan misstämma, men hoppas. de ligger iaf i Jönköping vilket är en av de platser vi helst vill flytta till. Jag är riktigt taggad på att flytta faktiskt!
Det som egentligen är nästan viktigast nu är att få nån köpare till vårat hus.. Får se hur de går. Men med Guds ledning ska väl även de gå. Vi har haft en spekulant hitintills men jag tror inte de blev nått.

 

Ikväll blir det förhoppningsvis lite volleyboll :D har kört de två söndagar i rad nu, hur kul som helst. Riktigt udda gäng me alla möjliga människor och åldrar som typ aldrig umgås annars, men vi har galet kul och de e ju de som räknas ;)
Nu äre hinderbana som gäller, lillebror Filip har gjort en riktigt svår bana och hela familjen ska tävla, detta kan bli väldigt intressant xP
Ett minne från tiden i bjurholm

Kommentarer
Postat av: Rakel B

Hej!! Nu blev jag riktig nyfiken! :) Ska ni flytta?? Hela familjen? Kram

2010-06-06 @ 16:57:33
Postat av: elenah

snygg bild!

och du måste bli megaduktig på att uppdatera när du flyttat så jag får läsa om livet där nere!

och så hoppas jag såklart att jag får hälsa på med :) kram

2010-06-06 @ 20:20:40
URL: http://cadere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0