Så var de me de

Tyyypiskt
Hade äntligen samlat mod och hade en sån kreativ kväll ni vet, en sån kväll när man lyckas göra saker man vanligt vis inte lyckas med och känner sig nöjd med sej själv.
Jag fick ett il runt 23.30 och bestämde mej för att dansa lite. Jag fick till de riktigt bra och bad min lillasyster filma en improvisation. När jag var klar kände jag att de hade gått bra och var riktigt glad. Jag lägger in filmen på datorn.
"hmm konstigt att de gick så fort att föra över den på datorn" tänkte jag, ja klickar upp den och efter två sec är den slut. Jepp, helt rätt, hon har inte filmat ett fjuttigt danssteg. Självklart såg jag de när hon gått ner och lagt sig. Kul, väldigt kul. Fy va less man blir på sånt ibland..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0