Elefanter

Heej
Idag var ja på skolan för en gång skull, har typ inte varit där på två veckor nästan :P Men de var faktiskt kul, trots att de regnade. Elefanterna gjorde helt klart min dag.
Det var nämligen en cirkus bara precis utanför skolområdet. Vi var där och skulle köra lite lekar så då fick vi hälsa på djuren oxå.
En av elefanterna snodde en klasskompis väska och började leka med den, stampa på den och dra sönder den. De var riktigt coolt, tyvärr var jag dum och bara stirrade på de hela och kom inte på tanken att filma scenariot.
Vi funderade på de lite senare; tänk om hon hade en dator lr en kamera i den som gick sönder när elefanten stampade på den, vad ska hon säga då? "En elefant klev på min väska"? Haha, vem kommer att tro henne lixom?
Här kommer en film på när jag matar elefanterna med bananer :D Jag är jätte stolt faktiskt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0