We made it!

Äntligen! jag har jobbat med en heather till Gile heela kvällen.
Vi är lite olika och har lite olika smak och sen är mina kunskaper rätt begränsade. men runt halv två kunde vi äntligen få ihop något som båda gillade. Jag är nöjd iaf :) Kan tyvärr inte ta åt mej hela äran, Gile kom med bra förslag och var tydlig med hur hon ville ha de, super bra :)
Stjärnbilden äger inte jag utan den lånade jag från wallbase. Dom har sjukt snygga bilder där!
Här är bilden:

För att se den in action gå in på Giles blogg.

-

sorry att jag varit så dålig på att uppdatera, beror på att de händer rätt mycket så har inte tid att skriva så mycke här och allt vill jag inte heller berätta. men kanske blir bättre snart. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0