Släkten är värre.. xD


Den här bilden hmm.. vet inte vad jag ska säga, alla stårt stelt uppställda samtidigt som de gör grimarser.. kanske är de familjen i ett nötskal? vet inte..
~*~

Farfar försöker hålla tårarna tebax.. ett är iaf säkert: att jag har lätt att gråta har jag inte fått från mammas sida
~*~
Va kan man säga? De satt väldigt snällt och fint på bryggan tills jag bad dom visa lite personligehet.. sen spåra re xp
~*~
Skåningarna visar sin tacksamhet till ägaren på ön genom att hissa skånska flaggan. är fortfarande osäker på om han uppskattade de eller inte...
~*~

En lek vi körde där man bara får förflytta sig på brädor, här kör alex och benna, riktigt kul att kolla på xP
~*~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0