tralla tralalala hmhmhmhmhmhmm

Nu sitter jag och trallar på roliga barnvisor och lägersånger. Känns jätte coolt jag lovar xP
Försöker i samma veva att faktiskt lära mej guitarr.. har ju försökt lite halvt ett tag men har som alltid gett upp. Men nu förväntas ju jag faktiskt kunna spela guitarr vid läger elden så.. bäst att jag faktiskt tar och lär mej. Lär ju inte bli nån proffsspelning men de vore ju bra om jag inte måste göra långa pauser mitt i sången för att byta accord eller bara spelar bort takten vilket jag är väldigt duktig på xP Känner mej som en av snövits dvärjar:
Jag brukar steppa kring ibland
men jag har tappat takten
och jag kan icke finna den
säg katten vart jag lagt den

Kommentarer
Postat av: hanna

Hejdu, min mobil har lagt av så jag vart tvungen att byta och då försvann ditt nummer, skulle du kunna skicka ett sms till min telefon? :P / Hanna J

2010-07-19 @ 14:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0