I'm back home

lr vad man kan kalla hem en liten tid till iaf.
har varit borta mycket nu så de ska blir skönt att bara tare lugnt hemma en stund nu.
Har verkligen fått upp ögonen för hur härligt vårt hus är, om de var möjligt hade jag gäärna tagit med mej det. åh va skönt de hade varit, sluppit sälja de och sluppit hitta ett nytt.. den du. men nu är livet sällan så enkelt.
men semester har varit riktigt härlig iaf :)
Träffa hela pappas sysksonskara m. familj, väldigt länge sen vi gjorde de.
Sen överaskade vi farmor å farfar. De trodde nämligen bara att Ingrid och Cecilia och deras familjer skulle vara på ön. När de sen kom med båten så gick först Cecilias familj ut brevid huset och vinkade, efter dom kom Ingrid med Wilma på armen och vinkade från bryggan. Sen kom Jörgens familj ut bakom huset och ställde sig längst med stranden och efter en stund kommer Krille fram och ställer sig brevid Ingrid och sist men inte minst kom vår familj ut från ett båthus och fyllde bryggan.
Farmor å Farfar bara vinkade och tårkade tårar om vartannat och såg minst sagt chockade ut. Tur att dom har starka hjärtan :P Det är nämligen första gången på flera år som hela familjen var samlad och farmor å farfar anade ingenting. Sånt man kommer att komma ihåg.. När de sen kom iland vart de kramkalas :)
Imorgon kommer kanske lite bilder, men nu ska jag sova i min underbara, stora, mjuka säng i mitt underbara, stora, luftiga rum. Tack Gud för de Amen och Go natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0