Äpplecitron

Hejsan :)
Idag känner jag mej riktigt bra :) Brukade vara sjuk i veckor när jag fick magsjuka förut men den här gången mådde jag bara illa en dag. men de var alldeles nog ;P
Nu när jag är frisk så har jag kunnat göra lite och inte sitta rastlös i min säng.
Gjorde någonting riktigt gott och enkelt med äpple och citron:
2  
  1. Ta fram skärbräda, ett äpple, kniv och skalare
  2. Skär äpplet i smala skivor
  3. Droppa lite citron över äppelskivorna
  4. Lägg upp skivorna på ett fat och skär upp två citronskivor som du lägger i mitten så du kan "doppa" äppelskivorna i citronen innan skivan åker in i munnen :) vill du ha lite mer smak kan du alltid lägga till lite kanel :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0