Heela dagen

Då har var helgen igång. 
Skolan är avklarad. Gick riktigt bra,
På psykologin pratade vi om miljöarv typ vars i syskon skaran man är född o.s.v. Jätte intressant faktiskt, när jag kom hem så satt jag och pratade med mamma och pappa om de värsta länge, dom berättade lite saker som påverkat deras personlighet + att mamma läser socialpsykologi nu oxå så de vart en riktig diskussion :)

Journalistiken skulle vi skriva klart artiklar till skoltidningen vilket jag redan gjort så de var bara att sitta av tiden. Satt och tråkade ut danne :D hihi
Sen på musiken så spelade vi "temtation" jazz/tango låt. Riktigt cool och lite annorlunda mot vad jag brukar spela. Tänkte lixom att jag nog spelade rätt bra ändå, sen kom läraren och visade hur de skulle gå till, då gick jag från att vara en stolt tarzan till att bli en 3åring, myycket kvar att lära, men de e kul - när man väl kan de. :P
På fredagkvällen var vi hos nybergs och åt varmamackor och sen spelade vi "med vilda gester" riktigt kul, vårt lag vann båda gångerna *stolt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0