val.. igen

Hejsan, idag är jag hemma från skolan.. igen
Fattar inte varför jag blir såhär små sjuk hela tiden, gillas inte.
Antingen vill jag vara riktigt sjuk, lr helt frisk!
Fördelen med att vara hemma är att man kan prioritera de skolarbete som verkligen behöver göras och lägga de andra lite på hyllan.
Missar faktiskt inte så mycket när jag är borta eftersom vi i nästan alla ämnen håller på med något större projekt med inlämningsuppgifter, så de är inte så många genomgångar.
Nu ska jag skriva en argumenterade text om vad jag vill på två sidor. och så klart kommer mitt vanligaste problem nu för tiden upp: Vad ska jag välja?
Flyktingar, abort, hjälp till självmord, finns Gud, kriget i Afghanistan... finns hur mycket som helst, men jag vet inte vad jag orkar sätta mig in i :P

Kommentarer
Postat av: sara

fattar inte jag heller!

men krya på dig gumms! <3

2010-02-23 @ 13:15:18
URL: http://thepinklady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0