I en annan värld

JAA jag tror att jag kan få ett G på matteprovet :D:D:D hoppas hoppas hoppas
Idag har jag helt lagt alla läxor åt sidan och istället ägnar jag kvällen åt att läsa en underbart mysig bok. Så länge sen jag läste en riktigt bra bok så de känns riktigt bra :D
Hade egentligen velat fylla ett bad med hett vatten och massa skum, tända ljus och spela lite skön musik och läsa i badet. Men eftersom pelletsen är försenad får jag nöja mej med att bädda mej ner i en massa filtar och läsa i mitt rum istället, men de duger lika bra :)
Gjorde dessutom en riktigt god drink med blodapelsin, morot, äpple, socker, vaniljsocker juice och vatten
Pefect :D
Nu ska jag återvända till min bok, ha en trevlig kväll :)

old pic :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0