Midgård

Ja vi har mycket läxor
Nej vi har inte världens bästa lärare
Ja vi har för lite soffor
Men ändå är vår skola helt underbar.
Idag när jag kom in i cafeterian var de musik på scen
och på väg till mitt skåp gick jag förbi en grupp elever samlade runt en tjej som spelade fiol.
Sen på lunchen så var det en musikskola som kommit hit som spelade lite blandad musik, hann dock inte höra så jätte mycket eftersom jag var tvungen att gå till engelskan, men ändå :D
Det är dock inte så varje dag, men ibland är de bara såna sköna dagar :D Love it!

Kommentarer
Postat av: Rakel

Nu har jag kollat på din härliga blogg! Verkar som om du tycker om musik, film, dans och att fota! För mig måste jag verkligen inse att du inte längre är en liten söt flicka utan en vacker tjej! Ska ner till tvättstugan. Nästa blir att kolla på Mirjams blogg:) Ska även svara på dina frågor idag! Kram!

2010-02-10 @ 15:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0