Lyckat Nina

Grattis till mej som lyckades missa bussen! typiskt!
Idag var en av de få dagarna jag inte ville missa bussen
men självklart är jag liiite för optimistisk när de gäller tiden.
Kom till halva backen när jag hör hur bussen började köra.. Inte kul!
men men.. sånt som händer, lika bra att få vara hemma lite extra länge för sen ska jag vara på skolan till halv 5! :S så jag kommer inte hem förrän halv 7 :(
Så nu när jag har lite tid över så ska jag på ett extremt tråkigt sätt berätta hur gårdagen såg ut
  • Steg upp
  • Skola
  • fick sluta tidigt
  • Träffade Sara :D
  • Köpte en liten present till sötaste bebisen
  • Åt kakor på subway (A)
  • Övnings körde hem :D
  • For till PK
  • Övade massa sång med Jenny :) ojoj får se hur de går på fredag.. kan inte sångerna än xp

Nu ska jag läsa en bok medan jag väntar på att tiden ska gå
Bye

Kommentarer
Postat av: sara

såå fina bilder nina ;)

åhh vilken söt olivia. hahah vill äta upp henne den rosa flicka hhaha ;* <33

2010-02-25 @ 12:59:48
URL: http://thepinklady.blogg.se/
Postat av: Jossan

Vad är detta för litet knytte? :)

2010-03-22 @ 19:12:53
URL: http://josselimini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0