Need a breake

Nu har jag äntligen kommit hem efter en väldigt ovärd dag på skolan.
Gick upp kl 05.15 för jag hade glömt bort att jag hade sovmorgon (hur man nu kan göra de)
Men tack och lov missade jag bussen :P och när jag kollade på schemat insåg ja då att jag hade stigit upp liite tidigt.
Så när jag väl kommer till skolan börjar inte lektionen förrän om en timma. Så jag sätter mej och väntar i biblioteket där jag får reda på att jag inte har någon engelska lektion. Yes. Men jag är ändå glad att jag är på skolan för då kan jag förbereda mej inför provet och inlämningen på fredag.. eller inte eftersom det var nästa fredag. hahah Bra där Nina!
Någonting säger mej att jag är i stort behov av en ordentlig paus... :P och det är just vad som kommer :D
lr paus och paus, jag ska iaf iväg till Göteborg imorgon :D:D där ska vi gå på stan på dagen, sen på kvällen blir det IDOL i Scandinavium *tummen upp* Sen blire hoteell :D
Lördag blire julmarknad på lisseberg och julklappshopping :)
På lördag eftermiddag-kväll ska vi träffa Emanuel som jag träffade för några år sedan. Han är faktiskt med bland de första inläggen någonsin på denna blogg :P så de blir kul
Sen blire tebax till hotellet och sen på söndag hinner vi ev med lite mer shopping innan tåget tuffar hemåt, de kallar jag paus :D
Så nu ska Nina vara duktig och packa.


Kommentarer
Postat av: elenah

du tar alltid så fina kort :)

2010-12-02 @ 19:52:38
URL: http://cadere.blogg.se/
Postat av: Ida

Du kan vara stolt över dig själv! Njut nu riktigt ordentligt av din "paus"! :)

2010-12-04 @ 00:53:25
Postat av: Emanuel Hai

Vilket inlägg är jag med på?

2010-12-15 @ 23:24:35
URL: http://emanuel-hai.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0