Homeday

Hej
Idag var det 20- när ja vaknade.. norrland har förföljt mej. Dom brukar inte ens ha snö här vid den här tiden och plötsligt äre snö och 20-... Iaf var trött och har en massa läxa så 20- avgjorde: jag stannade hemma.
Så nu har jag sovit ut och nu är de dags att ta tag i en hög med läxor. Yes...
En läxa är faktiskt rätt intressant. Man ska skriva om sin livsåskådning. Först trodde jag det skulle bli omöjigt. Men när jag väl började så flöt de på bra. Jag tror de var bra att göra de, för jag fick lite ordning på mina egna tankar och vad jag egentligen tror. Mycket intressant.

Kommentarer
Postat av: elenah

jag saknar dig gumman!

2010-12-01 @ 17:01:08
URL: http://cadere.blogg.se/
Postat av: Ida

Skulle gärna vilja läsa den... om du händelsevis skulle råka sända den i ett mail till mig skulle jag inte klaga

2010-12-04 @ 00:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0