Sommaren har inte övergivit oss än :D

Jag har fått min sommar tillbaka :D
Hoppas på att få fara och bada idag oxå men mammas bror m. fam. kommer idag så vi får se om de hinns med eller om dom kanske kan haka på till la playa. Hoppas... men de blir iaf grillning :D
Tog fram grillen för första gången igår :P Vi är verkligen inte duktiga på att använda grillen i vår familj, jätte tråkigt eftersom jag tycker det ger en äkta sommarkänsla.
Så igår tog jag saken i egna händer och tog fram grillen och bestämde mej för att blir grillmästare. Mamma och pappa var nämligen borta på en liten tripp och jag och mirjam var barnvakter. Har aldrig skött grillen själv så de va lite intressant, men de var lättare än jag trodde och jag lyckades inte starta nån skogsbrand så jag var väldigt nöjd. Barnen tyckte de var jätte roligt, vi grillade korv och lite senare tog vi fram marshmallows till barnen stora lycka :P
Oj vi ska tydligen fara och bada nu innan dom kommer, måste springa ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0