"Det var en gång en liten fluga som hette Rqalph" citat klasskompis xP

Oj, länge sen jag tittade in här.. Har inte haft internet på väldigt länge. Har de fortfarande inte, men nu kan jag iaf skriva från skolan. Dock från bibloteket :( vi får ingen dator här.. dom är lite efter här hehe :P
Så för att sammanfatta vad som hänt sen senast.
Vi har flyttat. Tror att få har missat det vid dehär laget men skriver det ändå. :P
Hela helgen har bestått av att lasta in och packa upp kartonger och sätta ihop möbler.
Pappa kom ner med en lastbil full av grejor. Bla annat flygeln, det var ett intressant projekt att få in den, men det gick. Tur att vi är några stycken i familjen :P

Pappa bor fortfarande i bjurholm :'( men han kommer ner senare :D Han har fortfarande en del jobb kvar som har inte ens har börjat med så han blir kvar där ett tag för att avsluta det. Läängtar tills han kommer ner for good. :D

Vad ska jag säga annars, har börjat titta runt lite på olika församlingar. Har inte hunnit besöka så många men har hittat en underbar kyrka som vi lär hälsa på fler gånger :D jätte kul!

Nej nu ska jag inte tråka ut er med en massa text. Det ska komma bilder, men de tar ett tag. Så de blir text så länge.

Saknar er i norrland, saknar typ allt där uppe men samtidigt är jag jätte glad att vi har flyttat och tycker att de ska blir jätte spännande att se hur livet blir här.

Hare bra allihopa :)
Ciao


Kommentarer
Postat av: Ida (kusinen)

Heej! Jag har det jættebra i norge, Men Jag saknar er... Nær jag kommer tillbaka till høstlovet ær inte ni dær, snyft... Men vad trevligt att ni fann er ett hus :)

2010-09-07 @ 23:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0