Why is it you're always too small or too tall?

Hej :) nu tror jag de e dags att börja blogga igen :)
Har faktiskt saknat att blogga så ja börjar igen.
Har inte kommit på nått bra sätt att förändra den på så den får helt enkelt bli va den blir.
Ska nog fixa en ny design snart, men har inte gjort de än.

-~~*~~-

Såå idag har jag varit på kyrkan. De var.. ett väldigt tankvärt möte. Vet inte riktigt var jag ska placera de och hur jag ska hantera det. Men det var behövligt tror jag.
Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. Kanske ska träffa Carro om hon är ledig annars blir de nog bara lite chill vi datorn typ. :)
Ni hör av mej snart igen :) God bless!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0