Sometimes I believe in as many as six impossible things before breakfast.

Heej
Haha nästan hela skolan har fått virus. Jag gick in till dom för att låna en laddare eftersom jag lyckades tappa bort den igår. När jag kom in låg de en kö med ungefär 50 datorer på golvet och hela bordet var fullt av datorer. Har inte fått viruset än iaf tack och lov! så de e skönt :) Dock inte att jag inte har någon laddare.. :( Alla laddare var använda till datorerna så behövde lagas. Typsikt.
Idag ska jag och en klasskompis ner på stan och intervjua nån på Burmans om musikförsäljning. Sen ska jag hem och förhoppningsvis få löön :D Sen ska jag plugga plugga plugga och sen hooppas jag att jag ska kunna fara och hälsa på Gile i nya lägenheten :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0