Jag känner mej ... och är väldigt ...

Hejsan :)
Har precis kommit hem. Har varit barnvakt åt Olssons. Det gick jätte bra.
Vi skrev lite roliga sagor. Bla så skrev jag en saga där alla adjektiv saknas
och så fick dom säga olika adjektiv som jag fyllde i. När jag sen läste upp den blev det "fyrkantiga kramar" "ketchuppiga moppar" och "toanödiga telefoner" Vi skrattade länge och gott åt de osannolika historierna.
Ni kanske gjort de själva nån gång? Grymt kul är det iaf.
Kom ihåg att vi gjorde de en gång när vi var små. Jag mirjam och rebecca. Vi skrev om våra föräldrar och några vänner till dom och så fick våra föräldrar hitta på adjektiv. Den blev galet rolig! Ska se om jag hittar den så kan ni få läsa den :P
Idag har jag bakat bröd för första gången på väldigt länge. Blev faktiskt riktigt gott och var enkelt att göra
Recepten finns här: Morotsbröd och Dinkelbröd
Nu ska jag soova och imorron blir de kyrka.
Bye bye
Gvd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0