God Morgon :)

Har haft en underbar morgon.
Gick upp extra tidigt för att hinna springa en runda på morgonen (tredje gången denna vår *stolt*). Hur fräsch väder som helst solen värmde och de var lagomt svalt.
Sen hade jag tänkt åka med bussen 08.30, men mamma skulle in till stan så då fick jag köra in istället dessutom en och en halvtimma senare :D Så de var en lugn och skön morgon.
Matten var mindre trevlig och påminde mej om de skräckinjagande nationella provet som kommer i maj.. Skräck! Men de ska nog gå bra.
I helgen hade vi konsert så den ska jag lägga ut lite filmer ifrån senare, men har inte lagt in dom på datorn än.
Nu har jag tänkt ägna svenskan mitt fulla fokus
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0