Simma lugnt

Hej :)
Nu har varit iväg och simmat me Hanna :) Känner mej riktigt sportig :D
Riktigt skönt att simma faktiskt, man känner sig så avslappnad efteråt.. ska nog börja me de me :P
På torsdag är de BOXNING :D:D Är jätte taggad men samtidigt lite rädd för jag har så sjukt dålig kondis och inga muskler så.. kommer nog va gaaanska död efter träningen, vi får väl se, ni märker ju om de kommer några fler inlägg efter torsdakväll xP

Jag for hem tidigt från skolan eftersom jag var så sjuukt trött, tror att de beror på att jag inte fått i mej så energi rik mat..
1. 2. 
1.Gratäng me ris, fisk, morötter och fisk
2. Ris och Fisk helt enkelt

Bakade lite idag :)
HonungsBakelser luktade jätte gott, men, eftersom jag inte får smaka kan jag inte säga om dom var goda..  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0