Så går de...

... när man inte orkar kolla och antar saker och ting.
Steg upp två timmar för tidigt idag, jieppie! :(
men men.. I can tell you that it's a cold but beautiful morning
Så va tyckte vi om Idol i umeå då? :S lite brist på talanger, kände dock igen några ansikten vilket var lite roligt :)  sen gick ju Tove vidare oxå hon går ju faktiskt på min skola :D :P
Igår var jag på kyrkan, Noe hade en jätte bra undervisning om bön och sen när jag kom hem och hade kollat på idol letade jag efter bra kristen musik, tyvärr lite svårt att hitta sånt men jag hittade lite gamla godingar iaf.
* Group 1 crew - lite fartigare låtar
* Hillsong - Lovsång
* Casting Crowns - Jätte fina låtar med grym text
* Samuel Ljungblad - Om du gillar lite soul/gospel, inte riktigt min stil men några låtar kan va lite sköna att                  lyssna på :)
* Mikael W Smith - Lovsång
Det finns några fler oxå men de här är väl vad jag lyssnar på mest.
Vet du nån bra kristen artist få du gärna tipsa mej :) Börjar bli lite less på att lyssna på samma hela tiden :P
Nu ska jag hitta nått annat att fördriva tiden med
Ciao

Kommentarer
Postat av: Emanuel från Gbg

Demon Hunter, Blindside, Manafest, Narnia, Red. Allihopa kristna band/artister :D ...

2009-09-17 @ 16:06:21
Postat av: Nina

Sv: haha jadu.. inte min stil men de stämmer :P

Men jag skulle tro att de är rätt bra om man lyssnar på sån musik.

Disciple och Skillet är faktist några jag lyssnar på rätt mycket oxå, de har inte den värsta hårdrocken iaf :P

2009-09-17 @ 18:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0