Releas Me

Hejsan ;)
Idag var en rätt lugn dag. Har inte hänt mycket alls..
Var ute en sväng med chico, säga vad man vill om hösten men vacker är den.
Sen har jag skrivit lite på en artikel som ska lämnas in imorgon.. har typ början :P typiskt mej att vara så extremt förberedd :P jaja de brukar lösa sej
Imorgon ska jag försöka städa en massa eftersom jag fyller år på Torsdag så får se om jag hinner baka lite oxå, tänkte kanske bjuda på lite fika i helgen. Kanske drar ihop en liten tjejkväll :) Vi får se va de blir
Sen skulle jag verkligen behöva gå igenom garderoben och slänga halva typ :P men de har jag typ behövt i ett halvår men aldrig orkat så, why start now? ;P Nämen allvarlig så är den i smärtsamt stort behov av en genomgång.
Jaja.. ja tror vi lämnar de :P
Nu har jag gjort om designen här igen, vet inte om jag gillar den lr inte, lite rörig kanske. Lil'G gillade inte löven, men jag tycker de var fina + att jag gillar färgerna oxå.
De får va som de är tills jag kommer med nått bättre :)

 

Time to sleep

Natti natt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0