Journalistik

Jahapp nu ska jag ha en evighets lång journalisiklektion.. Yeay
men de ska väl gå bra hoppas jag.
Oj va de regnar ute nu.. blä, som tur va tog jag faktiskt rätt kläder idag xD
Har alltid tagit varma kläder när de varit varmt och kalla när de varit kallt.
Men idag har jag jeans och en tjock, varm, go kofta. Inte värdens finaste, men helt klart skönaste! :)
Sen blir de lunch och efter det har ja matte sen slutar jag och då ska ja va me Gile :) sen när jag kommer hem ska jag jobba. Tacokväll på värdshuset, kom gärna och ät en sväng :D Sen så måste jag skynda mej ner till Pk och hjälpa till med ungdomslokalen. Så de blir fullt upp idag, men de e ju bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0