I'm hungry...

Wow... fattar inte hur dom i Kina gör!
jag har ätit endast ris två måltider nu eftersom vi inte hade fisk hemma för tillfället, och jag är redan äcklad av tanken på ris. Tack och lov finns de Jasminris som har nån typ av smak iaf.
Nu har vi iaf köpt hem fisk, så nu blir de kokt fisk, utan smak, för min del några dagar framöver tills min mage bestämt sig för att va glad.
Min räddning är C-vitamin Granatäpple/lime.
Hoppas jag inte blir allt för less iaf :S

Nu ska jag försöka hålla mej så sysselsat som möjligt. Blev lite inspererad av Project Runway så tänkte försöka sy nått snyggt av nått gamalt. Har lite idéer men vi får väl se om jag faktiskt kommer till symaksinen eller om jag bara tänker tanken xP

Cya later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0