Idol :] hehe

Nu har idol kör igång :D:D:D jag vet att de e lite töntvarning men jag gillar verkligen idol!
Så nu har vi fått följa dom i sthlm fanns några riktigt bra :D
tycker de e bra att dom ska sattsa på en lite äldre grupp nu, fast vi får väl se hur de går..
Tycker så synd om myh som inte fick gå vidare.. men jag hoppas vi får se henne nästa år för hon va verkligen jätte duktig tycker jag, speciellt när hon sjöng mjukt.
Sen ääälskade jag killen som frågade om de fanns en stol, Jon hette han visst <3  Han måste få gå långt! han hade inte världens speciellaste röst men så skön bara!

Kommentarer
Postat av: Gileee



Nina, girl, i think its time to start to wriiite here;O

2009-09-13 @ 19:02:27
URL: http://gilee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0