Helo everybody :)

Hej, jag ska göra som du ber mej Gile och skriva lite :)
i helgen har jag jobbat rätt mycket, sen söndagen bara chilla, och idag skola.
Jag har fått utöka min mat lite nu :) nu får jag äta:
Ris
kokt fisk
Husmans
Plomon&russin
Honungsmelon
Ost
De e kul :) nu kan man variera lite. Börjar bli liiite less på ris och fisk nu :P
I förrgår fyllde min underbara bror Benjamin år :) Grattis Grattis! :)
Så va ska hända senare idag? who knows, är sjuuukt trött. Har ingen aning om varför jag är trött, jag har sovit bra, ätit bra, inte haft en lång skoldag, inte haft jobbiga lektioner.. ingenting men ändå: helt slut.
Så de får nog bli en lugn eftermiddag :) Kanske kanske ska jag få äta lite kyckling idag :) Känns bra
Nu ska jag... vet inte men nått ska jag nog hitta på. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0