Förslag?

Hejsan :)
Sorry att jag inte skrivit på ett tag.
Var på ett läger i helgen :) Jätte lyckat! Träffade människor jag inte träffat på mer än tio år, både släktingar och barndomskompisar. Roligt Roligt :D

Men nu är de snart dags att dra ihop ett litet party, fyller ju 17 första oktober..
Jag har själv inte gjort nån fest lr nått för att fira min födelsedag på ett tag så jag tänkte att jag skulle göra de dehär året, men jag har ingen aning om vad jag ska göra..
   Jag vill göra en liten men minnesvärd fest. inte bara typ bjuda på lite fika och se en film som man brukar göra ändå en gång i veckan typ.
Jag vill inte heller fara och se en bio för de gjorde vi ju sist vi firade en födelsedag + att jag vill ha ett eget minne från dagen och inte komma ihåg nåns påhittade liv.
Så.. jag vet vad jag inte vill ha.. frågan är bara vad jag vill ha :P
Så om nån har nått förslag snäälla dela med dej :)

Ha de så bra :) Bye

Btw har ni sett att One Tree Hill har börjat på en ny sesong nu? :D:D love it <3<3<3<3<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0