IdOl

Jaaa :) har precis kollat på idol och mina favoriter är fortfarande kvar :D:D
Här kommer dom, dock inte i ordning för jag gillar dom alla lika mycket :)

Självklart är Toveen av dem eftersom hon går på min skola och är jätte duktigt :D
   
Mariette är oxå en favorit hon har en underbar röst men inte bara de hon har ett lugn över sej och är oxå sjukt vacker 


Erik, lite tråkigt att lägga ut honom eftersom alla älskar honom, men jag kunde inte ta bort honom, Galet bra röst me ordentligt drag i


Sist men inte minst har vi Calle Kristiansson, hel skön kille som har härlig röst som jag lätt skulle kunna tänka mej att ha på skiva hemma. Just på den här uppvisningen levde han inte upp så mycket, men på andra var har riktigt levande på scenen och har bara en helskön attityd.





Kommentarer
Postat av: Erika

De e hon som e på första videon som jag inte alls tyckte skulle gå vidare eftersom hon hade så tråkig röst...

2009-09-27 @ 02:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0