At home

Hejsan :)
idag blev det en lugn dag. Vaknade imorse och gjorde mej iordning
men när jag nästan var klart kännde jag värsta smärtan i magen.
Vi vet inte vad det är men jag ska få kolla upp det på tisdag nästa vecka.
De kommer och går i vågor så det är inte så allvarligt hoppas jag.
Så idag blev det lite läxor gjorda. Har oxå bestämt mej för att få ordning på min mage.
Har länge haft problem och nu är jag bara så less. Så de blir att börja från noll nästan.
Jag får äta ris och kokt fisk, sen ska jag eftersom bygga på de så att jag snabbt kan se när jag blir dålig och varför jag blir det. Kommer att bli sjukt less på ris och fisk men känns ändå bra att göra nått åt eländet :P
Jadu.. de var väl allt så länge
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0