50 % ?

Hola mi amigos :) och ni andra oxå :P
Idag har varit en rätt skön dag.
Hade sovmorgon till kl halv 8 sen hade jag två lektioner som jag fick mycket gjort på vilket kändes bra.
Sen gick jag ner på stan och köpte en Jacka och en mössa på Carlings.
Lite lycka jag hade där då. De var 50% på alla jackor.. från kl 18.00, vilket jag såklart missade :P Så jag hittade en jacka som jag ville ha och gick fram och skulle betala,
-899 kr tack
- Va? var de inte 450?
- Nej de e ikväll, men jag kan lägga undan den om du vill?
- Nej, kommer inte att vara här då ju :( jaja tack endå
- Ehy du, ja gör ett undantag, du får den för 450, men då kanske du vill ha en mössa till? (a)
- haha okej då, jag tar den svarta :)
Så där fick ni hela konversationen. :P jag är iaf jätte nöjd :D
Imorgon ska jag träffa Jossan, var tänkt att vi skulle gå på stan, men nu har hon tydligen kokat ihop något med Julia så vi får se va de blir :S :P Tack Jossan för att du är så härlig :)
Nu ska jag till pk och sjunga, kanske kommer lite bilder på jacka o mössan sen :)
Ciao

Kommentarer
Postat av: Josse

Varsegod..Du måste skicka bilderna någon gång

2009-10-01 @ 18:02:01
URL: http://nylaanders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0