Väldigt glömsk är jag iaf

Hejsan :)
borde gå och lägga mej nu så jag ska bara göra ett kort inlägg om dagen
Skola som vanligt, sen gick jag på stan med Mimmi och hon hittade en massa kläder och jag inga, som vanligt.
Men jag hittade faktiskt några stövlar på din sko som jag köpte. De kostade 269 .- tror jag, kommer inte riktigt ihåg.
Men självklart lyckades jag glömma dom i bussen, var bara halvt vaken när jag klev av :P Men jag ska åka samma buss imorgon så busschauffören skulle se till att påsen var kvar tills dess :)

Så här ser de ut, inte jätte märkvärdiga men jag vill kunna ha dem lite över allt så då är de perfekta :)

Hålet jag tog igår har jag inte har nått problem med alls, känner inte av de förutom när man rör där, då gör de ont! kan t.ex. inte sova på örat, men de e ju inte så konstigt. Men ja e chockad över att de gått så bra. Tack Gud för de :)
Imorgon ska jag tvätta håret.. så vi får se hur de går, förhoppningsvis sliter jag inte ut örhänget :S
.
Övade sångerna jag ska sjunga på fredag med Samuel idag. Sjukt duktig han är alltså..! han kan typ spela vad som helst utan att ens ha hört låten :P
Låtarna jag ska sjunga blir "jag kan bara ana" och "who am I" Den första låten är egentligen på engelska men jag ville ha en svensk låt så att alla kan förstå en iaf och då fanns de en fin översättning på den låten så :)
Nu ska jag försöka sova lite grand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0