tisdag

Hej =)
Så idag kom de serier jag följer ut :D
Just nu följer jag tre serier:
One tree hill
Lie to me
House
Nu väntar gympa.. Cirkelträning, så träningsvärk kommer ni troligen få höra om sen :P
Annars händer inte mycket alls.
Ska inte jobba på fredag :) ska va på pk istället eftersom de e möteshelg, de blir intressant.
Jag ska sjunga solo på fredakvällen lite nervös, men de kommer nog att lösa sej, just nu står de mellan två låtar:
I can only imagen & Who am I Det blir Samuel som väljer eftersom jag bett honom spela pianot, lite lättare att koncentrera sig på sången + att de blir några nivåer bättre piano. :P
Nu ska jag pallra mej iväg och byta om
God bless

Kommentarer
Postat av: elenah

haha hoppas du inte får alltför jobbig träningsvärk ^^

2009-10-21 @ 10:23:35
URL: http://cadere.blogg.se/
Postat av: E

jaha...bara för att jag börjat försöka lära mig spela och sjunga dem...suck =P

2009-10-23 @ 12:33:58
Postat av: Nina

Sv: Sen närdå?

2009-10-24 @ 00:22:20
Postat av: Erika.

Sen typ 6 månader tillbaka....de e bara de att jag gör sådant när jag e ensam...

2009-10-28 @ 00:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0